poniedziałek, 11 kwietnia 2011

11.04.2011

Długo mnie nie było. Ale to dlatego, że mi sie pisać nie chciało.

Gdyby Olga przeprowadziła się to chyba by mnie w kosmos wypierdo.. ze szczęścia! < 333 To by było przee boskie. Więc twa mama musi się dowiedzieć, że w Krakowie łatwo znaleźć prace. ; >

Rogal ode mnie wyjechał. Trudno mi, ale jakoś żyje jeszcze. JESZCZE : C < 3

Jutro na NSN. Drugi raz. Bd sama. Nikt nie chce ze mną jechać. Wiem, że nie należe do lubianych osób, ale to nie miłe. Bd sama na tej sali. ; c

I nie wiem czy otrzymam środki na kupno First Step 2 Forever. Bd o to walczyć. (:

Dzisiaj cały dzień leżałam. Nie pamiętam kiedy ostatnio tak było. Normalnie wszystko mnie boli - od leżenia.


@KarolaRogalska - tęsknie ! : <
@BudyniowoMi - widzimy sie za rok (oby). < 3
@kissmebiebeer - @iJever w końcu się sfollowuje
@alexbiebeer - Trzymaj się ze swoimi dziećmi. Ja, ( ich ojciec chrzestny ) wam pomogę.
@honorataskarbek - NIENAWIDZE CIĘ Z CAŁEGO SERCA.
#polishbeliebers - Bardzo Was kocham.

JUSTIN. < 3

Jutro znowu bd miała zaje mega chęć  na koncert. Zawsze mam, ale znowu po oglądnięciu Never Say Never będzie stan  krytyczny.

Eenie Meenie. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz