wtorek, 12 kwietnia 2011

12.04.2011

DO DUPY TAKIE ŻYCIE. xd

W tym wieku te huśtawki nastrojów chyba są normalne.. xd [?]

5 min moge skakać z radości, kolejne 2 minuty chce się zabić.
To jest chore. xd

Byłam dziś na NSN3D.
Płakałam 3/4 filmu. I nie wyolbrzymiam jak niektórzy.
Dosłownie 3/4 płakałam.
Chciało mi sie siusiu od prawie początku filmu, ale nie chciałam wychodzić więc trzymałam. Ale jak zaświecili światła to ruszyłam w strone wyjścia jakbym petarde do dupy dostała. ;D

Jak poszłam do kfc po kraszerka thuskawkowego spotkałam panią od ang z podstawówki. Przywitała się ze mną. xD

Ja mam ludzkiego pecha. ; x
W jedną i drugą stronę jechałam z moimi wrogami w autobusie.
Dobrze że wzięłam  słuchawki i mogłam zająć się Eenie Meenie w uszach niż tym jak mnie obgadują. ; 3

Jutro muszę jechać po kartkę MPK. Ja pierdacze. ; /

Postanowiłam się uczyć.
oO
( od następnego roku szkolnego ) xD Ten oleje. ; /

I postanowiłam też przejść na diete. Ale taką seryjną. Mniej bd jeść.
Wakacje i lato za niedługo a ze mnie spasione kurcze jest. ; /

No to gudbaj lullaby XD

RIDE WITH YOU

Love, Claudia

1 komentarz:

  1. pierwszy raz weszłam, fajny blog <3
    +obserwuję i zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń